Felhasználási feltételek

Felhasználási feltételek

I. Rólunk

A  https://www.lilacare.hu/ szolgáltatást a Lila Rossa Engros S.R.L.  biztosítja, székhelye Voluntari sugárút, 81A szám, Voluntari város, Románia, 077190  a bejegyzett cégjegyzékszám J23/3719/2016, adószám RO30482602, a továbbiakban Társaság. Az alábbi módon veheti fel velünk a kapcsolatot: Postai úton a következő levelezési címen: Voluntari sugárút, 81A szám,  Voluntari város, Románia, 077190. E-mailen: hello@lilacare.hu – a megrendelés leadásával kapcsolatos kérdésekért, fizetési módok,  szállítási módok, pénzvisszafizetés, stb.;

Telefonon a következő telefonszámon: +3619011060

II. A  LilaCare-ről

A LilaCare egy e-kereskedelmi szolgáltatás, amely lehetőséget kínál a felhasználóinak, hogy a megjelenített termékeket birtokba vegyék. A termékek vásárlása az oldalon keresztül leadott vagy telefonon beérkezett rendelések alapján történik.

III. A szellemi tulajdon

Ezen weboldal teljes tartalma (szövegek, képek, grafikák, gombok, programok, webes grafikák, szkriptek stb.) a Lila Rossa Engros S.R.L. és partnerei kizárólagos tulajdonát képezik és védve vannak a Szerzői jogok és más törvények által, tekintetre  a szellemi tulajdonjogokra. A tartalmi elemek nem sokszorosíthatók  csakis a Lila Rossa Engros S.R.L. kizárólagos hozzájárulásával és az információforrás pontos megjelölésével lehetséges. 

Ezek kombinálása (a weboldal  designja) a Lila Rossa Engros S.R.L. kizárólagos tulajdonát képezik és védve vannak ugyanazon törvények által. A fent felsorolt elemek bármelyikének írásbeli hozzájárulása nélküli  felhasználása, a hatályos jogszabályok szerint büntetendő. A LilaCare tartalma és dizánja, valamint a hozzá kapcsolódó más anyagok, amelyeket Ön e-mailben vagy bármilyen más módon kap (például: cikkek, dizájn, termékleírás és egyéb más anyagok), a Társaság és/ vagy partnerei tulajdonát képezik – ahol ez kifejezett módon meg van határozva – (szerzői jog) és a szellemi tulajdonjog által védve vannak. A Társaság előzetes írásos engedélye nélkül nem használhatja, reprodukálhatja vagy nem engedélyezheti senkinek a LilaCare anyagok felhasználását vagy reprodukálását. Nem használhat kereteket (frames a HTML nyelv értelmében) vagy keretezési technikákat (framing techniques a HTML nyelv értelmében) a LilaCare védjegyeihez, márkáihoz, logóihoz vagy más, szerzői joggal védett információihoz (beleértve a képeket, szövegeket, felületeket, űrlapokat) a Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül. A LilaCare indexoldalára vezető hiperhivatkozások (linkek) korlátozott, visszavonható és nem kizárólagos létrehozása megengedett, mindaddig, amíg ez a művelet nem mutatja be a LilaCare szolgáltatást hamis, félrevezető, becsmérlő vagy sértő színben. A Társaság előzetes írásos engedélye nélkül nem használhatja a Társaság logóját vagy egyéb grafikai tulajdonságait, illetve védjegyeit, márkáit hiperhivatkozások részeként.

IV. Regisztráció felhasználóként

A LilaCare.hu weboldal ingyenesen elérhető és az oldalain történő egyszerű navigációnak nem feltétele a felhasználói regisztráció (felhasználói fiók létrehozása a Weboldalon). Azonban, hogy a weboldal által ajánlott bizonyos szolgáltatásokat igénybe vegye, mint például az általa kínált termékek vásárlása, a LilaCare hírlevelek igénybevétele vagy a saját rendelései állapotának ellenőrzése, regisztrálnia kell felhasználóként (egy felhasználói fiók létrehozása a Weboldalon). A felhasználóként történő regisztráció magában foglalja a LilaCare Felhasználási feltételeinek és az  Adatvédelmi szabályzatának előzetes elfogadását. Ezen szabályzatok képezik a felhasználók és a Társaság közötti kapcsolatok szerződéses alapját. Mivel a Felhasználási Feltételek és az Adatvédelmi Szabályzat rendelkezései módosulhatnak, kérjük, időszakosan tekintse át azokat. Amennyiben a továbbiakban nem ért egyet ezen rendelkezésekkel, kérjük, hogy ne lépjen kapcsolatba a weboldallal/ne használja a LilaCare szolgáltatásait. Ha Ön használja ezt a weboldalt, felelős lesz a weboldalon létrehozott felhasználói fiókjában található hozzáférési adatok titkosságának megőrzéséért, és felelősséget vállal az oldalon létrehozott felhasználói fiókjából végzett minden tevékenységért a weboldalon. A LilaCare értékesíthet termékeket gyerekeknek 14 (tizennégy) év alatt, de azokat felnőtteknek adja el, akik jogosultak online kártyás fizetésre vagy bármely egyéb, a LilaCare által elfogadott fizetési móddal fieztni. Ha Ön 14 (tizennégy) év alatti, akkor a LilaCare termékeit csak szülői segítséggel  vagy gyám közreműködésével vásárolhatja meg. A LilaCare fenntartja annak a jogát, hogy saját belátása szerint bezárja a felhasználói fiókokat, módosítsa vagy eltávolítsa a szövegeket, képeket, hiperhivatkozásokat (linkeket), vagy megtagadja a termékek értékesítését. 

V. Személyes adatok

A LilaCare felhasználójaként történő regisztráció során több személyes adatot fogunk elkérni Öntől, mint például vezetéknév és keresztnév, e-mail cím, születési adatok és más személyes adatok, amelyek lehetővé teszik, hogy Ön a LilaCare szolgáltatás felhasználójaként azonosítsa magát.  Ezenkívül, a LilaCare hírlevélre vagy értesítésekre való feliratkozáshoz meg kell adnia számunkra egy érvényes e-mail címet és az Önnel kapcsolatos egyéb adatokat. Kérjük, látogasson el az oldalra, ahol az Adatvédelmi irányelvek megtalálhatók, hogy tájékozódjon a LilaCare által gyűjtött információkról, azok felhasználásáról, valamint az Ön személyes adatainak védelmével kapcsolatos jogairól. 

VI. A megrendelés folyamata

Ahhoz, hogy megvásárolja és birtokba vegye a LilaCare weboldalon eladásra kínált termékeket, az alábbi lépéseket kell követnie: - a termékek azonosítása és kiválasztása - a LilaCare felhasználóként való regisztráció elkészítése - a termékek kifizetése. A fizetés online vagy banki átutalással / fizetési megbízással történik, a VII. fejezetben szabályozott feltételek alapján, és a végső összeg tartalmazza a megrendelt termék árát ÁFÁ -val, a szállítási díjat és adott esetben a Környezetvédelmi termékdíjat., a HG448 / 2005 kormányrendelet szerint. - a megrendelt és kifizetett termékek kiszállításához szükség esetén, garanciális igazolást, a gyártó/importőr/forgalmazó által nyújtott jótállásról szóló igazolást és/vagy adott esetben egyéb tanúsítványt is mellékelünk. A LilaCare weboldalon leadott online vagy telefonos megrendelés által, Ön egyetért és elfogadja azt a  kommunikációs formát (telefon vagy e-mail) amelyen keresztül a weboldal a tevékenységeket végzi.  

VII. Hogyan vásárolok

VII.1. Árak

Bizonyos esetek kivételével, a LilaCare weboldalon feltüntetett árak a végső vételárat jelentik és tartalmazzák az ÁFÁ-t  (általános forgalmi adó 27%, érvényes  Magyarország területén). A végső értékesítési árak lehetnek a gyártók, beszállítók által javasolt árak, vagy lehetnek a standard alkalmazandó árak a forgalmazott termék iparág szintjén. Előfordulhat, hogy a végső értékesítési ár nem a legversenyképesebb árakat képviseli egy adott termékszegmensben vagy egy bizonyos időszakra vonatkozóan.

A LilaCare és beszállítói nem vállalnak felelősséget az árakkal, jellemzőkkel vagy termékképekkel kapcsolatos megjelenítési hibákért. Amennyiben egy megrendelés ezen hibák miatt nem teljesíthető, a LilaCare fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül törölje a megrendelést. 

A LilaCare webáruház  mindent megtesz annak érdekében, hogy pontos tájékoztatást adjon a termékek áráról és tulajdonságairól. Azonban előfordulhat, hogy egyes árak hibásak legyenek. Abban az esetben, ha egy megrendelés nevetséges/téves áron (jelentéktelen, jóval alacsonyabb, kis értékű, értéktelen áron)  kerül regisztrálásra, a LilaCare  jogosult a Vásárló megrendelését törölni. 

    Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés TÖRLÉSÉRE, ANÉLKÜL, hogy bármely fél utólagos kötelezettséget vállalna egymás iránt vagy anélkül, hogy bármelyik fél kártérítést követelhetne a másiktól, az alábbi helyzetekben, és nem csak:

- a LilaCare weboldalon megjelenített árak  a TÉVES ÁR kategóriába tartoznak, és lényeges hiba, rendszer-, szerver- vagy kommunikációs hiba következményei, a gazdagép és a webtárhely szerver között, vagy olyan helyzetből, amikor az adatbázisok korruptáltak /megsérültek / hamisítva lettek vagy informatikai támadásnak lettek kitéve, mint például a DENIAL OF SERVICE ( DOS), social engineering, BOTNET, a trójai faló vírus, s.a.m.d 

- a megrendelt termék(ek) nem megfelelő fizikai állapotban vannak, sérültek vagy megsemmisültek, értékesítésre alkalmatlanok, vagy már nincs saját készleten vagy a beszállítói készleten / NEM rendelhetők, a gyártó / importőr / forgalmazó kivonta a forgalomból, és ennek következtében más modellre/más generációra/más termékosztályra lettek cserélve;

- az Ügyfél/Vásárló által megadott adatok, a LilaCare weboldalon  hiányosak és/vagy tévesek 

VII.2. Fizetési módok

A megrendelt termékek kifizetéséhez az alábbi fizetési módok közül választhat: banki átutalás/fizetési megbízás vagy készpénzes/utánvétes fizetési mód. Ha fizetési módként banki átutalást/fizetési megbízást választott, akkor a következő képernyő megköszöni a leadott rendelést és megadja a rendeléshez és a fizetéshez szükséges információkat. Ezeket az információkat e-mailben is megkapja számla formájában (részletek a VII.2.1. fejezetben). Amennyiben készpénzes/utánvétes fizetést választott,  a megrendelés leadását követően számla formájában e-mailben megkapja a megrendeléséhez szükséges információkat, és a terméket majd a kiszállítást végző személynek fizeti ki. 

VII.2.1. Hogyan vásárolhatok és fizethetek ki termékeket a LilaCare weboldalán banki átutalással/fizetési megbízással?

Vásárolhat termékeket a LilaCare weboldalon az alábbi 3 lépést követve: a. Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, majd kattintson a \"Kosárba rakom\" linkre. b. Adja meg/erősítse meg a személyes adatait. Ezek az információk szükségesek az Ön által leadott megrendelés helyes és hatékony feldolgozásához. Kérjük, hogy töltse ki helyesen az űrlapot és tüntesse fel a személyeket, akik részére a számlázás és a kiszállítás történik. Az e-mail cím rendkívül fontos, mert a megrendeléssel és a megrendelt termékekkel kapcsolatos információkat e-mailben küldjük ki. Egy helytelen e-mail cím lelassítja a teljes rendelési folyamatot. Valamint, a Társaság nem tudja felvenni Önnel a kapcsolatot és tájékoztatni a megrendelés állapotáról. Ha a szállítási cím nem egyezik meg a számlázási címmel, kérjük jelezze ezt az opció kijelölésének törlésével. A szállítási cím megegyezik az űrlap végén található számlázási címmel. Válassza ki a kívánt fizetési módot és erősítse meg az adatokat a \"Következő lépés\" gombbal. Ha a szállítási cím vagy a számlázási cím, vagy mindkét cím nem egyezik meg a weboldalon, még a rendelési folyamat következő lépése előtt, adja meg a számlázási címet és/vagy érvényes szállítási címet az adott megrendeléshez. Ha a banki átutalás / fizetési megbízás fizetési módot választotta, akkor e-mailben kap egy számlát a megrendelésével kapcsolatos összes adattal, a következő lépés pedig a fizetés mielőbbi teljesítése. A banki átutalással / fizetési megbízással történő fizetés során, fel kell tüntetni a Fizetés részletei rovatban az e-mailben kapott számlaszámot, amely a leadott megrendelés visszaigazolását jelenti.                               

IX. Szavatosság és jótállás                                                        

 A garanciával kapcsolatos további részletekért kérjük, forduljon hozzánk a  hello@lilacare.hu   e-mail címen vagy a  +3619011060  telefonszámon.                                                                                          

X. Termékleírás és visszaküldés

A LillaCare mindent megtesz annak érdekében, hogy a weboldalon közölt információk a lehető legpontosabbak legyenek. Azonban, a Lilla Care nem garantálja, hogy a termékleírások vagy más kapcsolódó anyagok pontosak, teljesek, aktuálisak vagy hibamentesek. Ha egy Lilla Care által kínált termék eltér a weboldalon található annak megfelelő leírástól, akkor azt a weboldalon található Visszaküldési szabályzatában foglaltak alapján és a hatályos romániai jogszabályok szerint küldheti vissza.

X.I.A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége 

A fogyasztónak joga van írásban (a www.lilacare.hu weboldalon a személyes felhasználói fiókban   található a visszaküldési űrlap) értesíteni a Társaságot, hogy indokolás nélkül és szankció nélkül lemond a vásárlásról, a 34/2014 Korm. rendelet szerint, a fogyasztói jogok tekintetében. A termékek visszaküldése a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül történik.

X.II Általános rendelkezések a termékek visszaküldésére vonatkozóan

Amennyiben Ön ennek a jognak a gyakorlását szeretné érvényesíteni, köteles a termékeket olyan állapotban visszaküldeni, amely lehetővé teszi, hogy újra értékesítésre kerüljenek (sértetlen állapotban, a hozzá tartozó tartozékokkal együtt, szórólapokkal, abban az állapotában ahogyan kiszállításra került stb.), 14 naptári napon belül, attól a naptól számítva amikor a Vásárló vagy az általa megjelölt személy, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a termékeket fizikai birtokba veszi.

X.III A törvényes elállási jog gyakorlása alól mentesített termékek

A fogyasztó a megvásárolt terméket nem küldheti vissza:

- amelyek kiterjesztett jótállással rendelkeznek, kivételt képez, ha a felek másként állapodtak meg;

- személyre szabott termékek;

- olyan termékek, amelyeket higiéniai vagy egészségvédelmi okokból már nem lehet újra felhasználni (például: ápolószerek, smink termékek, amelyek felbontásra kerültek stb.).

X.IV A szerződéses elállási jog gyakorlásának következményei

Abban az összefüggésben, amelyben a termékekre a törvényes elállási jog vonatkozik  a LilaCare  részére kifizetett teljes összeget visszatérítjük azon megrendelés kifizetéseként, amelyre vonatkozóan az elállási jogot gyakorolták, kivéve a szállítási költségeket.

A fogyasztók jogaikról szóló 34/2014 Sűrgősségi Kormányrendelet 13(2).  cikkelye értelmében, a Fogyasztó tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul a kizárólag banki átutalással teljesítendő összegek visszatérítéséhez, vagyis vállalja, hogy az összegek átutalásához a bankszámla adatait a LilaCare rendelkezésére bocsátja. A visszatérítés a csomag átvételétől számított legfeljebb 14 napon belül történik. A LilaCare-nek jogában áll elhalasztani a visszatérítést addig az időpontig, amíg a termékeket visszakapja. A visszaküldeni kívánt termékeket a Vásárló küldi vissza a Címzett részére, aki a SC Lila Rossa Engros SRL, cím - Bd. Voluntari sugárút , 81A. szám, város Voluntari.

X.V A törvényes elállási jog és a szerződéses elállási jog gyakorlásának módjai

A Vásárló vagy, adott esetben, a Megrendelés címzettje, az elállási joga gyakorlása érdekében köteles egyértelműen tájékoztatni a Lilacare-t a jelen szerződéstől való elállási döntéséről, egy egyértelmű nyilatkozattal/visszaküldési űrlapon. A Vásárló kitöltheti és elküldheti elektronikusan a  www.lilacare.hu weboldalról a megadott standard elállási nyilatkozatot vagy bármilyen más egyértelmű nyilatkozatot, a formanyomtatvány használata nem kötelező. Az elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha a Vásárló az elállási jog gyakorlására vonatkozó közleményt az elállási határidő lejárta előtt elküldi.

X.VI A csomag visszaküldése futárral

A Vásárló vagy a Megrendelés címzettje, aki elállási jogával élni kíván, visszaküldve a terméket futárral, a csomagot átvételi elismervénnyel köteles eljuttatni a SC Lila Rossa Engros SRL, címére - Bd. Voluntari sugárút , 81A. szám, város Voluntari.

Amennyiben a Vásárló/a Megrendelés címzettje nem bizonyítja, hogy a terméket a fentiek szerint valóban átadta egy szállítónak, akkor a termék visszaküldésével kapcsolatos minden kockázat a  Vásárlót vagy a Megrendelés címzettjét terheli.

X.VII Költségek

A fogyasztók jogaikról szóló 34/2014 Kormányrendelet 14 (2). cikkelye szerint  a szakemberekkel kötött szerződések keretén belül, a termékek visszaküldésének költségei a Vásárlót terhelik. Kivételt képeznek azon esetek, ha a leszállított termékek és a megrendelés között eltérések vannak, ebben az esetben a visszaküldés költségeit a LilaCare fedezi.  

XI. Recenziók, hozzászólások, közlések és egyéb típusú tartalmak

A felhasználók megoszthatnak recenziókat, hozzászólásokat, vagy egyéb típusú tartalmakat; küldhetnek javaslatokat, ötleteket, kérdéseket tehetnek fel, javasolhatnak cikkeket vagy más típusú anyagokat, ha azok tartalma nem illegális, obszcén, fenyegető, lejárató, nem sértik az intimitáshoz való jogot vagy a szellemi tulajdon védelmére vonatkozó törvényt; nem tartalmaznak informatikai vírusokat, kereskedelmi, politikai közléseket, amelyek etnikai, vallási, faji, szexuális orientáltságra alapuló gyűlöletet vagy intoleranciát szítanak, kollektív üzeneteket vagy másfajta   spamokat. A recenziók, hozzászólások, közlések és egyéb típusú tartalmak megosztásához nem használhatók hamis e-mail címek vagy identitások. A LilaCare fenntartja ahhoz való jogát, de nem kötelessége, hogy eltávolítsa vagy megszerkessze a felhasználók által megosztott összes típusú tartalmat, és nem köteles időszakonként áttekinteni ezt a tartalmat. A recenziók, hozzászólások, közlések és egyéb típusú tartalmak a LilaCare-n történő megosztásával – kivéve azokat az eseteket, mikor a Társaság másként rendelkezik – Önök átruházzák a megosztott anyaggal kapcsolatos szellemi tulajdon fölötti jogot – nem kizárólagosan, de állandó jelleggel és visszavonhatatlanul. A Társaságnak jogában áll módosítani, sokszorosítani, továbbítani, adaptálni, közölni, megosztani a felhasználók által megosztott anyagokat, a tömegkommunikációs eszközök révén bármely  országban. A recenziók, hozzászólások, közlések és egyéb típusú tartalmak a LilaCare-n történő megosztásával felruházzák a Társaságot azzal a joggal, hogy használja az Önök nevét a megosztott anyagok kapcsán; szavatolják, hogy rendelkeznek az Önök által megosztott anyagok fölötti szellemi tulajdonjoggal vagy más formában ellenőrzésük alatt áll az; hogy a megosztott anyagok nem sértik a recenziók, kommentárok, közlések kommunikációk és egyéb tartalom formák a LilaCare felhasználók általi megosztásának egyetlen feltételét sem. A LilaCare-nek jogában áll, de nem kötelessége monitorizálni, megszerkeszteni vagy törölni a Weboldal felhasználóinak bármilyen típusú tartalmait vagy tevékenységeit. A LilaCare nem felelős és nem válallja a felelősséget a harmadik felek által a Weboldalon megosztott anyagok egyikéért sem.  A LilaCare-nek joga van nem közölni a felhasználók által javasolt összes hozzászólást és cikket.  

XII. Vis maior

A LilaCare, a vele társult felek, vagy/és általában a LilaCare termékszolgáltatói, beszállítói vagy szolgáltatásnyújtói nem vonhatók felelősségre semmilyen késedelemért vagy hibáért, amik közvetlenül vagy közvetetten következnek a LilaCare akaratától független okokból. Ez a mentesülés magába foglalja a következőket, de nem korlátozódik rájuk: a LilaCare technikai felszerléseinek működési hibái, internetkapcsolat működésének hiánya, telefonkapcsolatok működésének hiánya, informatikai vírusok, a LilaCare rendszereihez való nem engedélyezett hozzáférés, működési hibák, illetve a hatályos román törvényes előírásokban előírt vis maior esetek. 

XIII. Reklám

A LilaCare az oldalain szerepeltethet a kínálatában szereplő termékekkel, illetve a harmadik felek termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos reklámokat. A LilaCare használatával és annak Felhasználási feltételeinek, továbbá a Titoktartási politikájának elfogadásával Önök közvetlenül kifejezik beleegyzésüket abba, hogy ezen kereskedelmi jellegű kommunikálások címzettjei legyenek. 

XIV. A szellemi tulajdon védelmére vonatkozó törvény megsértésével kapcsolatos reklamációk 

A LilaCare tiszteletben tartja a harmadik felek szellemi tulajdonhoz való jogát. Amennyiben Önök észreveszik, hogy a Weboldal olyan információkat tartalmaz, amelyek sértik ezek szellemi tulajdonhoz való jogát, kérjük, küldjenek nekünk egy értesítést vagy vegyék fel velünk a kapcsolatot a jelen szerződés Rólunk fejeztében szereplő e-mail címen, telefonszámon, vagy levelezési címen. 

XV. Alkalmazandó törvényes előírások

 A LilaCare révén a Társaság által nyújtott szolgáltatások a román törvényes előírások, különösen a következők hatálya alá esnek: az elektronikus kereskedelemre vonatkozó 365/2002-es Törvény, a távszerződések megkötésére és végrehajtására vonatkozó 130/2000-es fogyasztóvédelmi Rendelet, a 448/2005-ös Kormányhatározat, és az elektromos termékekre alkalmazott környezetvédelmi termékdíj illeték rendszerét szabályzó 2002/96/EK Európai Irányelv. A LilaCare Felhasználási feltételei a román törvények hatálya alá esnek. Jogvita esetén először megpróbálják a felek békés úton rendezni azt, a reklamáció iktatásától számított 30 munkanapon belül a LilaCare székhelyén. Amennyiben az előbb megjelölt határidőn belül nem sikerül megegyezésre jutni, a Felek közötti jogvitát a Bukarest megyei jogú város hatáskörzetébe tartozó illetékes bíróságok elé terjesztik megoldás végett. 

XVI. A kínálat bemutatása

 A LilaCare fenntartja az ahhoz való jogát, hogy bámikor bármilyen módosítást eszközöljön a LilaCare weboldalon, szereplő árakon és technikai adatokon, előzetes értesítés nélkül. A LilaCare weboldalon szereplő technikai adatok tájékoztatási jellegűek és nem képeznek szerződéses kötelezettséget. A LilaCare weboldalon szereplő fotók tájékoztató jellegűek és különbségek lehetnek ezek és a termékek között.